Thursday, November 18, 2010

Kampus UIAM ~ Suatu Ketika..

Mata dah berpinar & kepala sudah mula pening akibat lama menghadap laptop dan meneliti borang-borang yg perlu diisi dengan seberapa segera yang mungkin.. Suasana kampus UIAM juga begitu sunyi kerana cuti semester sudah pun bermula, kebanyakan pelajar telah pulang ke kampung halaman. Saya pula mengambil kesempatan ini untuk membuat persediaan terakhir sebelum bercuti..satu proses yang agak meletihkan fizikal & mental. Tatkala semester baru dibuka pada minggu ke-2 December nanti, kemungkinan besar saya sudah pun meninggalkan kampus ini sekali lagi..

Ini adalah antara panorama kampus UIAM yang saya suka suatu ketika dulu.. Tahun 2006. Kini hanya tinggal kenangan.. untuk tatapan generasi UIAM yang baru. (Cuba teka apa yang saya cuba highlight dlm gmbar ini?).

Wassalam.

.

2 comments:

Cash said...

Naz, dah tau ke flight date? Bila last ade KL?

mr fotografer said...

Flight ticket patutnya dah kna booking, tentatively should be on 10 Dec (wlupun PhD programme tu start 1 Dec).. tpaksa delay sbb VISA blum settle..huhu, penat nak uruskan semua ni. tp kna confirm flight ticket dulu ke br nak belanja;o)?